Polityka zwrotów

W Artero dokładamy wszelkich starań, aby zagwarantować satysfakcję naszych klientów, ale w mało prawdopodobnym przypadku niezadowolenia z zakupu, oto co robisz:

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i podaj nam datę zakupu oraz powód zwrotu produktu. Wyślą Ci formularz wniosku o zwrot, który należy wypełnić i dołączyć do przesyłki. Możesz też pobrać formularz tutaj .

Jeśli zwracasz produkt, ponieważ zmieniłeś zdanie lub produkt nie jest zgodny z oczekiwaniami, musi zostać zwrócony do nas nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. Po otrzymaniu i sprawdzeniu przedmiotu zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni. W takim przypadku będziesz odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej do Artero.

Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie , prosimy o poinformowanie nas o tym w ciągu 24 godzin i zrobienie zdjęć przesyłki i towaru przy odbiorze. Jeśli po dostarczeniu widoczne są widoczne uszkodzenia, poproś kierowcę o zweryfikowanie i zapisanie problemu. Po sprawdzeniu, w razie potrzeby przyznamy kredyt lub ponownie wyślemy.

Jeśli uważasz, że przedmiot nie działa lub jest wadliwy, skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni od zakupu. Musi być zwrócony do nas w oryginalnym opakowaniu. Po otrzymaniu ocenimy przedmiot i przyznamy kredyt lub wymianę zgodnie z potrzebami na pełną wartość przedmiotu plus koszty wysyłki zwrotnej.

Dokładamy wszelkich starań, aby uniknąć błędów, ale jeśli otrzymasz niewłaściwy produkt , pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej i wymienimy produkt na właściwy produkt lub dokonamy zwrotu pieniędzy.

Jeśli zamówisz niewłaściwy przedmiot/rozmiar , poinformuj nas o tym w ciągu 24 godzin, a my wymienimy przedmiot lub przyznamy kredyt, jeśli wolisz. Przedmiot musi zostać odebrany nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. Będziesz odpowiedzialny za całą wysyłkę do wymiany. W przypadku różnicy w cenie wymienianego przedmiotu możemy zażądać dodatkowej płatności lub dokonać zwrotu pieniędzy.

W przypadku maszynek do strzyżenia objętych gwarancją producenta prosimy zapoznać się z naszą Gwarancją maszynki do strzyżenia w celu uzyskania dodatkowych informacji.

Wszystkie towary muszą zostać nam zwrócone w ciągu 14 dni od powiadomienia. Należy dostarczyć kopię dowodu zakupu.

Zwroty zostaną zwrócone na kartę debetową lub kredytową użytą do zakupu. (Proszę poczekać 7-10 dni roboczych, zanim środki wpłyną na Twoje konto)